Sosyal Medyada İçerik Yaratma ve Yönetme 2

Eklenme Tarihi : 07 Nisan 2014

 

Bir önceki yazımızda sosyal medya için üretilen yazılarda “fikir bulma, planlama ve yazma” süreçlerini incelemiştik. Bu yazımızda yine dünyanın başarılı blog yazarlarından önerilerle “içerik yönetimi” konusunu inceliyoruz.

 

Sosyal Medyada İçerik Yönetme

 

Paylaşım takvimi:

Hem takipçi sadakati hem de arama motorlarında görünürlülük açısından “kaliteli içerik, düzenli üretim ve tutarlı aralıklarla paylaşım” önemlidir. 

Sadık okuyucu kazanmak zaman alır. İki yazı yazıp muhteşem bir trafik beklemeyin. İyi yazılar yazın ve düzenli olarak paylaşın. Blogunuzda haftada 2-3 yazıyı düzenli olarak paylaşırsanız yıl içinde % 50 ziyaretçi artışı sağlayabilirsiniz. 

Düzenli bir biçimde içerik üreten blog yazarları bazen yorulabilir. Bu durum için stok yazılarınız olsun. 

 

Pazarlama ve Etkileşim:

Sayfanızın görüntülenmesi önemlidir; fakat ürün ve hizmetlerinizin tanıtımı da önemlidir. Ürünün nasıl kullanacağını öğreten video, fotoğraf, tarife vb. verin.

Kısa, özgün videolar hazırlayın, YouTube’a yükleyin. Sosyal ağlarınızdan bağlantı verin. 

Müşterinin ihtiyaç duyacağı bilgiler verin.

Soruları yanıtlayın. 

Fiyat verin.

Sattığınız şeyin model üzerinde fotoğrafını koyun. 

Müşterilerin değerlendirmelerine önem verin. Sorularını yanıtlayın. Siz bunu yapmazsanız başka yerlere yazarlar. 

Rekabette avantaj yakalayacak detaylara dikkat edin.

E-posta listesi oluşturun, yazılarınızı gönderin.

İlgili blog yazılarınızı Linkedin grupları, Google+ toplulukları, Twitter Chats sohbetlerinde paylaşın.